My weekend so far

Underbara lördag!!!!! Har legat ute i solen hela dagen, lyssnat på musik, målat naglarna, skypeat med vänner & familj och ätit glass.

Nu ska jag hoppa in i duschen, Jackson kissade på mig nyss! Japp, det är sant. Jag låg och solade under altanen och tro på fasen att han ställer sig och kissar på altanen ner på mig. Tror ju bara gulliga tankar om mina pojkar så trodde det var vatten först, tittar upp och där står han dinglande med snoppen i vädret, hua.

Ska gå ut på krogen ikväll, var ut igår med. Men ska ta det riktigt lugnt ikväll för jag har match imorgon. :)

För några dagar sedan gjorde vi handtryck i cement, de gör det varje år och i år fick även jag göra en. kände mig lite gammal, de skrev 4 år och 6 år, jag bah 20 haha. Skippa den delen och gjorde ett hjärta istället;)

Blandade bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0