6 månader

Nu har halva tiden gått! herreeeeguuudarns
Det här har jag gjort i April.
Började spela fotboll med två lag istället för ett, får inte nog
Frida bokade sin resa och anländer om en månad
Var med Elina
Tourade genom DC, igen
Firade påsken med levande kycklingar, allt firas lite förmycket
Tittat på massa filmer och somnat till allihopa
Köpte Gavin Degraw biljetter. Denna gång längsfram på wolftrap
Började fotografukursen, mycket roligt och lärorikt
Shoppade
Såg en capitalmatch mot min vilja
Gick på zoo
Varit ännumer med Elina
Färjade håret vitt/blått, vilket jag ska till frisören och fixa imorgon
Fått en vardag
Började en diet, jag har aldrig ätit onyttigare
Läst en stor bok för första gången i mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0